lunes, 7 de diciembre de 2009

El video del partit ! ! !

Vilassar Vs. Bigues

4 comentarios:

  1. Targetes, panals i més...
    Pujat des de Talayuelas, a la porta de la biblio (esta tancada els dilluns i al bar se els ha espatllat la connexió.) Quasi un hora per pujar-lo m'estic quedant sense bateria A10.
    Nicolau

    ResponderEliminar
  2. MOlt bé! Que l'hàgis penjat des de Talayuelas té molt de mèrit, je,je,je...Encara veig el video i m'emprenyo amb l'àrbit...

    Què tal per Talayuelas? Dóna records a tots que allí ens coneixen.

    GRAN VIDEO COM SEMPRE

    ResponderEliminar
  3. Bon partit noies, 2 gols anulats!!!!!!!
    I la pobra aida que no sabia que tenia que fer quan li va treure la tarjeta!!! L'arbit molt injust!!!

    ResponderEliminar
  4. Ariadna, vas fer unes parades impressionants i la resta de l'equip vau jugar de meravella.
    Em sembla que l'arbitre va ser una mica injust, nooo??

    Aida, si et consola a mi també m'han tret una tarjeta blava i m'han expulsat, en un amistós contra el Castellar. No passa res!!!

    ResponderEliminar