martes, 22 de febrero de 2011

Vilasana VS Vilassar !

Partit: Vilasana VS. Vilassar.
Diumenge, 20 de febrer de 2011
Jugat a la pista del Vilasana.


Aquest partit amb el Vila-Sana a estat molt cansant i difícil, jo de tant que em vaig cansar he agafat agulletes !!!!!. La primera part del partit va anar millor que la segona, a la primera part no vam fer-hi cap gol, però a la segona la Duna va fer un gol, totes vam tindre moltes oportunitats de marcar gol, la primera part va anar més fluixeta que la segona, a la segona part vam haver de córrer més, però el que conta es el que vam lluitar, i totes ho vam fer, el partit perquè teníem ganes de guanyar, oi que si???


també vam tindre moltes contres cap a la porteria contraria, les de Vila-Sana tambe van tindre bastantes contres cap a l'Ari, que ho va fer super bé !!!!!!

La pista on vam jugar era enorme i bastant ample, per lo mínim si ho mires des de fora, però jugant jo la veia de tamany normalet.


Perque a la pista on vam jugar, es juga a hoquei, basquet i també fútbol.

El resultat final va ser: 7-1

Xènia


2 comentarios:

  1. Molt be noies, un bon resultat contra un ribal fort!
    Anims fighters!

    ResponderEliminar
  2. Felicitats Xènia per la crònica!!! Molt xula, i molt xules les fotos!!!

    I Felicitats a totes pel partit, que es veu que ho vau fer molt bé, llàstima que me'l vaig perdre!

    ResponderEliminar